Дорога до моря на капремонті. 70 кілометрів траси “Київ-Одеса” поблизу столиці дорожники практично прокладають заново. Кажуть – до 2015 року цю ділянку буде не впізнати. Рахунок витраченим на ремонт грошам йде на мільярди, але чи довго прослужить поки що свіжий асфальт. Чим хвалилися чиновники, а що розповідали неохоче, знає Людмила Горбач.
Стенди, чиновники та придорожній пил. Ремонтують трасу Київ-Одеса. За пластмасовими відбійниками з гуркотом проносяться машини. Доводиться вслухатися, як дорожники хваляться мегабудівлею.
Володимир Саранча, головний інженер служби автомобільних доріг України в Київській області:
– Вартість робіт кошторисна для ремонту 71-го кілометра 2 мільярди 660 мільйонів гривень.
На все про все півтора року. Траса без проблем має прослужити не менше 10 років. Таку гарантію дає підрядник. Тільки у замовників впевненості, схоже, замало.
Олександр Харченко, заступник голови агентства автомобільних доріг України:
– Я майже впевнений!
Цю саму дорогу ось так із розмахом ремонтували у 2003 і 2007. Дорожники виправдовуються – з кожним роком машин дедалі більше, полотно не витримує. Справа не в кількості автомобілів, а в совісті ремонтників, кажуть експерти.
Віктор Медвідь, директор консалтингової компанії:
– Ця дорога мала прослужити до 2025 року приблизно, так. Але, як ми бачимо, вона 2010 року, не прослуживши й п’яти років у нормальному стані, стала непридатною.
А ще Віктор Медвідь вважає – занадто дорога дорога дорога виходить. Судячи з вартості, це зовсім не ремонт, а прокладання полотна з нуля.
Віктор Медвідь, директор консалтингової компанії:
– Ціна дороги фактично вчетверо дорожча, тобто, вона має бути ну якоюсь наддорогою. Тобто, можна за ці гроші в принципі дві дороги побудувати.
А буде ще дорожче. Адже будують у кредит. Тільки от під який відсоток у банкірів гроші взяті – дорожники згадати не можуть.
Олександр Харченко, заступник голови агентства автомобільних доріг України:
– Чіткі відсотки за кредитною ставкою я зараз вам не зможу сказати. Відносно зможу сказати. Відсоток. Володимир Михайлович? Не скажу!
Робітники беруть в оборот чергову ділянку “Київ-Одеси” – виставляють пластмасові відбійники і йдуть обідати. Водії бурчать, зрідка сигналять і буквально проштовхуються на зустрічну смугу.
Іван Тончев, начальник дільниці товариства “Ростдорстрой”:
– Ми намагаємося, не намагаємося, а працюємо ночами. Для того, щоб трошки людям дати можливість виїжджати і заїжджати в місто Київ нормально.
Напередодні дня Незалежності дорожники обіцяють взагалі на роботу не виходити. Прикинули – охочих помчати на південь на три дні вихідних буде не мало.
Залишити відповідь