Історія одного з багатьох банкрутств. Рейдерських банкрутств. Фінансовий крах компанії “Аеросвіт” залишив без зарплати сотні її співробітників. Це вже не новина, але от хто і чому збанкрутував колись найбільшого авіаперевізника в країні – дізнавалася Оксана Григор’єва.
Олег Пушняк колишній бортпровідник компанії “Аеросвіт”:
– Мені винні 40 тисяч гривень. І дружині моїй точно також винні 30 тисяч гривень.
І таких як він – колишніх співробітників “Аеросвіту”, колись лідера вітчизняного авіаринку, понад дві тисячі.
– Виплатіть зарплату робітникам “Аеросвіту”!
Артем Замша, гендиректор компанії “Аеросвіт”:
– Дії компанії цілком спрямовані. На погашення зарплати.
Це зараз у “Аеросвіту” майже нічого немає. Але навіть напередодні краху гроші в компанії були. Тільки в грудні 2012-го – на її рахунки надійшло майже 900 мільйонів гривень. Це підтвердили в Бориспільському суді.
Віктор Медвідь, керівник консалтингової компанії:
– Повинна була частина грошей “Аеросвіту” піти на погашення заробітної плати, натомість гроші пішли в ту ж саму групу “Приват” на погашення кредиту.одного з багатьох банкрутств. Рейдерських банкрутств. Фінансовий крах компанії “Аеросвіт” залишив без зарплати сотні її співробітників. Це вже не новина, але от хто і чому збанкрутував колись найбільшого авіаперевізника в країні – дізнавалася Оксана Григор’єва.
Олег Пушняк колишній бортпровідник компанії “Аеросвіт”:
– Мені винні 40 тисяч гривень. І дружині моїй точно також винні 30 тисяч гривень.
І таких як він – колишніх співробітників “Аеросвіту”, колись лідера вітчизняного авіаринку, понад дві тисячі.
– Виплатіть зарплату робітникам “Аеросвіту”!
Артем Замша, гендиректор компанії “Аеросвіт”:
– Дії компанії цілком спрямовані. На погашення зарплати.
Це зараз у “Аеросвіту” майже нічого немає. Але навіть напередодні краху гроші в компанії були. Тільки в грудні 2012-го – на її рахунки надійшло майже 900 мільйонів гривень. Це підтвердили в Бориспільському суді.
Віктор Медвідь, керівник консалтингової компанії:
– Повинна була частина грошей “Аеросвіту” піти на погашення заробітної плати, натомість гроші пішли в ту ж саму групу “Приват” на погашення кредиту.Історія одного з багатьох банкрутств. Рейдерських банкрутств. Фінансовий крах компанії “Аеросвіт” залишив без зарплати сотні її співробітників. Це вже не новина, але от хто і чому збанкрутував колись найбільшого авіаперевізника в країні – дізнавалася Оксана Григор’єва.
Олег Пушняк колишній бортпровідник компанії “Аеросвіт”:
– Мені винні 40 тисяч гривень. І дружині моїй точно також винні 30 тисяч гривень.
І таких як він – колишніх співробітників “Аеросвіту”, колись лідера вітчизняного авіаринку, понад дві тисячі.
– Виплатіть зарплату робітникам “Аеросвіту”!
Артем Замша, гендиректор компанії “Аеросвіт”:
– Дії компанії цілком спрямовані. На погашення зарплати.
Це зараз у “Аеросвіту” майже нічого немає. Але навіть напередодні краху гроші в компанії були. Тільки в грудні 2012-го – на її рахунки надійшло майже 900 мільйонів гривень. Це підтвердили в Бориспільському суді.
Віктор Медвідь, керівник консалтингової компанії:
– Повинна була частина грошей “Аеросвіту” піти на погашення заробітної плати, натомість гроші пішли в ту ж саму групу “Приват” на погашення кредиту.Історія одного з багатьох банкрутств. Рейдерських банкрутств. Фінансовий крах компанії “Аеросвіт” залишив без зарплати сотні її співробітників. Це вже не новина, але от хто і чому збанкрутував колись найбільшого авіаперевізника в країні – дізнавалася Оксана Григор’єва.
Олег Пушняк колишній бортпровідник компанії “Аеросвіт”:
– Мені винні 40 тисяч гривень. І дружині моїй точно також винні 30 тисяч гривень.
І таких як він – колишніх співробітників “Аеросвіту”, колись лідера вітчизняного авіаринку, понад дві тисячі.
– Виплатіть зарплату робітникам “Аеросвіту”!
Артем Замша, гендиректор компанії “Аеросвіт”:
– Дії компанії цілком спрямовані. На погашення зарплати.
Це зараз у “Аеросвіту” майже нічого немає. Але навіть напередодні краху гроші в компанії були. Тільки в грудні 2012-го – на її рахунки надійшло майже 900 мільйонів гривень. Це підтвердили в Бориспільському суді.
Віктор Медвідь, керівник консалтингової компанії:
– Повинна була частина грошей “Аеросвіту” піти на погашення заробітної плати, натомість гроші пішли в ту ж саму групу “Приват” на погашення кредиту.Історія одного з багатьох банкрутств. Рейдерських банкрутств. Фінансовий крах компанії “Аеросвіт” залишив без зарплати сотні її співробітників. Це вже не новина, але от хто і чому збанкрутував колись найбільшого авіаперевізника в країні – дізнавалася Оксана Григор’єва.
Олег Пушняк колишній бортпровідник компанії “Аеросвіт”:
– Мені винні 40 тисяч гривень. І дружині моїй точно також винні 30 тисяч гривень.
І таких як він – колишніх співробітників “Аеросвіту”, колись лідера вітчизняного авіаринку, понад дві тисячі.
– Виплатіть зарплату робітникам “Аеросвіту”!
Артем Замша, гендиректор компанії “Аеросвіт”:
– Дії компанії цілком спрямовані. На погашення зарплати.
Це зараз у “Аеросвіту” майже нічого немає. Але навіть напередодні краху гроші в компанії були. Тільки в грудні 2012-го – на її рахунки надійшло майже 900 мільйонів гривень. Це підтвердили в Бориспільському суді.
Віктор Медвідь, керівник консалтингової компанії:
– Повинна була частина грошей “Аеросвіту” піти на погашення заробітної плати, натомість гроші пішли в ту ж саму групу “Приват” на погашення кредиту.Історія одного з багатьох банкрутств. Рейдерських банкрутств. Фінансовий крах компанії “Аеросвіт” залишив без зарплати сотні її співробітників. Це вже не новина, але от хто і чому збанкрутував колись найбільшого авіаперевізника в країні – дізнавалася Оксана Григор’єва.
Олег Пушняк колишній бортпровідник компанії “Аеросвіт”:
– Мені винні 40 тисяч гривень. І дружині моїй точно також винні 30 тисяч гривень.
І таких як він – колишніх співробітників “Аеросвіту”, колись лідера вітчизняного авіаринку, понад дві тисячі.
– Виплатіть зарплату робітникам “Аеросвіту”!
Артем Замша, гендиректор компанії “Аеросвіт”:
– Дії компанії цілком спрямовані. На погашення зарплати.
Це зараз у “Аеросвіту” майже нічого немає. Але навіть напередодні краху гроші в компанії були. Тільки в грудні 2012-го – на її рахунки надійшло майже 900 мільйонів гривень. Це підтвердили в Бориспільському суді.
Віктор Медвідь, керівник консалтингової компанії:
– Повинна була частина грошей “Аеросвіту” піти на погашення заробітної плати, натомість гроші пішли в ту ж саму групу “Приват” на погашення кредиту.Історія одного з багатьох банкрутств. Рейдерських банкрутств. Фінансовий крах компанії “Аеросвіт” залишив без зарплати сотні її співробітників. Це вже не новина, але от хто і чому збанкрутував колись найбільшого авіаперевізника в країні – дізнавалася Оксана Григор’єва.
Олег Пушняк колишній бортпровідник компанії “Аеросвіт”:
– Мені винні 40 тисяч гривень. І дружині моїй точно також винні 30 тисяч гривень.
І таких як він – колишніх співробітників “Аеросвіту”, колись лідера вітчизняного авіаринку, понад дві тисячі.
– Виплатіть зарплату робітникам “Аеросвіту”!
Артем Замша, гендиректор компанії “Аеросвіт”:
– Дії компанії цілком спрямовані. На погашення зарплати.
Це зараз у “Аеросвіту” майже нічого немає. Але навіть напередодні краху гроші в компанії були. Тільки в грудні 2012-го – на її рахунки надійшло майже 900 мільйонів гривень. Це підтвердили в Бориспільському суді.
Віктор Медвідь, керівник консалтингової компанії:
– Повинна була частина грошей “Аеросвіту” піти на погашення заробітної плати, натомість гроші пішли в ту ж саму групу “Приват” на погашення кредиту.Історія одного з багатьох банкрутств. Рейдерських банкрутств. Фінансовий крах компанії “Аеросвіт” залишив без зарплати сотні її співробітників. Це вже не новина, але от хто і чому збанкрутував колись найбільшого авіаперевізника в країні – дізнавалася Оксана Григор’єва.
Олег Пушняк колишній бортпровідник компанії “Аеросвіт”:
– Мені винні 40 тисяч гривень. І дружині моїй точно також винні 30 тисяч гривень.
І таких як він – колишніх співробітників “Аеросвіту”, колись лідера вітчизняного авіаринку, понад дві тисячі.
– Виплатіть зарплату робітникам “Аеросвіту”!
Артем Замша, гендиректор компанії “Аеросвіт”:
– Дії компанії цілком спрямовані. На погашення зарплати.
Це зараз у “Аеросвіту” майже нічого немає. Але навіть напередодні краху гроші в компанії були. Тільки в грудні 2012-го – на її рахунки надійшло майже 900 мільйонів гривень. Це підтвердили в Бориспільському суді.
Віктор Медвідь, керівник консалтингової компанії:
– Повинна була частина грошей “Аеросвіту” піти на погашення заробітної плати, натомість гроші пішли в ту ж саму групу “Приват” на погашення кредиту.Історія одного з багатьох банкрутств. Рейдерських банкрутств. Фінансовий крах компанії “Аеросвіт” залишив без зарплати сотні її співробітників. Це вже не новина, але от хто і чому збанкрутував колись найбільшого авіаперевізника в країні – дізнавалася Оксана Григор’єва.
Олег Пушняк колишній бортпровідник компанії “Аеросвіт”:
– Мені винні 40 тисяч гривень. І дружині моїй точно також винні 30 тисяч гривень.
І таких як він – колишніх співробітників “Аеросвіту”, колись лідера вітчизняного авіаринку, понад дві тисячі.
– Виплатіть зарплату робітникам “Аеросвіту”!
Артем Замша, гендиректор компанії “Аеросвіт”:
– Дії компанії цілком спрямовані. На погашення зарплати.
Це зараз у “Аеросвіту” майже нічого немає. Але навіть напередодні краху гроші в компанії були. Тільки в грудні 2012-го – на її рахунки надійшло майже 900 мільйонів гривень. Це підтвердили в Бориспільському суді.
Віктор Медвідь, керівник консалтингової компанії:
– Повинна була частина грошей “Аеросвіту” піти на погашення заробітної плати, натомість гроші пішли в ту ж саму групу “Приват” на погашення кредиту.Історія одного з багатьох банкрутств. Рейдерських банкрутств. Фінансовий крах компанії “Аеросвіт” залишив без зарплати сотні її співробітників. Це вже не новина, але от хто і чому збанкрутував колись найбільшого авіаперевізника в країні – дізнавалася Оксана Григор’єва.
Олег Пушняк колишній бортпровідник компанії “Аеросвіт”:
– Мені винні 40 тисяч гривень. І дружині моїй точно також винні 30 тисяч гривень.
І таких як він – колишніх співробітників “Аеросвіту”, колись лідера вітчизняного авіаринку, понад дві тисячі.
– Виплатіть зарплату робітникам “Аеросвіту”!
Артем Замша, гендиректор компанії “Аеросвіт”:
– Дії компанії цілком спрямовані. На погашення зарплати.
Це зараз у “Аеросвіту” майже нічого немає. Але навіть напередодні краху гроші в компанії були. Тільки в грудні 2012-го – на її рахунки надійшло майже 900 мільйонів гривень. Це підтвердили в Бориспільському суді.
Віктор Медвідь, керівник консалтингової компанії:
– Повинна була частина грошей “Аеросвіту” піти на погашення заробітної плати, натомість гроші пішли в ту ж саму групу “Приват” на погашення кредиту… І хоча вину доведено, покарання по суті смішне. Колишній Гендиректор “Аеросвіту” відбувся штрафом у 10 тисяч гривень. Співробітники компанії – її крах вважають чітко спланованим. Кілька років “Аеросвіт” свідомо переплачував практично за все – від палива до їжі для пасажирів.
Віктор Медвідь, керівник консалтингової компанії:
– За різними оцінками з підприємства було виведено кілька мільярдів у тій чи іншій формі гривень активів, які пішли через різні структури до тих людей, які контролювали на той момент компанію.
За згодою групи “Приват” літаки і право практично на всі рейси “Аеросвіту” перейшли до МАУ. Передати їх головному конкуренту компанія-банкрут попросила сама – ще напередодні краху. У Державіаслужбі погодилися без вагань.
Сергій Доротич, експерт ринку авіаперевезень:
– Акції МАУ належать 100%, за моєю інформацією, одній кіпрській компанії. Навіть фонд державного майна не знає, хто власник цієї кіпрської компанії, є здогадки, що це пан Коломойський.
Наприкінці 12-го року МАУ керував Арон Майберг. Людина, яка стояла біля витоків “Аеросвіту” і довгий час була його акціонером. У відносинах МАУ і Аеросвіту доходило до судових розглядів. Це публічно, а непублічно, очевидно, домовилися. Хоча в МАУ наявність Коломойського в акціонерах заперечують.
Веніамін Тимошенко, віце-президент профспілки-асоціації льотного складу цивільної авіації України:
– Коли тисячі пасажирів сиділи в аеропорту Бориспіль у грудні 2012 року. Співвласники компанії Аеросвіт сіли на літак і полетіли там собі на моря. Пан Майберг там був особисто, пан Коломойський там був особисто зі своїми родинами.
Віктор Медвідь, керівник консалтингової компанії:
– Сьогодні ви бачите яку роль займає Коломойський, з урахуванням його політичної ролі зрозуміло, що дуже складно на даний момент захищати інтереси потерпілих.
Долю “Аеросвіту” тепер може повторити МАУ. Наші джерела стверджують – співробітників уже відправляють у відпустку за свій рахунок. А наступна мета групи Приват – аеропорти, наприклад – “Бориспіль”. Поки що на його керівництво Коломойський не впливає, але вже намагається поставити свою людину. Але ось деталь – 10 років тому саме “Аеросвіт” отримав землю під новий термінал у Борисполі. Група “Приват” його так і не побудувала, зате повністю поламала стратегію розвитку аеропорту, який тепер і намагається приватизувати.
Залишити відповідь