У КМДА пообіцяли зняти всі обмеження на пересування транспорту бульваром Дружби народів у Києві

У КМДА пообіцяли зняти всі обмеження на пересування транспорту бульваром Дружби народів у Києві.

Комунальники майже повністю закінчили ремонтні роботи на бульварі Дружби народів. Сьогодні 3 вересня буде знято всі обмеження на пересування транспорту Бульваром Дружби народів у Києві.

Про це повідомили у прес-службі КМДА, передає кореспондент ГолосUA.

“Учора ввечері, 2 вересня, дорожні працівники поклали верхній шар асфальту на останній ділянці. А вже сьогодні, 3 вересня, буде знято всі обмеження на пересування транспорту бульваром Дружби народів”, – ідеться в повідомленні.

Нагадаємо, через ремонтні роботи на бульварі Дружби народів у Києві водії потерпали від постійних заторів і тягучок. Також, як стало відомо 3 вересня, на Житомирській трасі міжміська маршрутка “Київ-Малин” “втратила” колесо. Про це повідомила кореспонденту ГолосUA пасажирка рейсового автобуса Анна Євпак.

“Цей геній вирішив, що може їхати зі спущеним колесом. До шиномонтажу вирішив звернутися тільки тоді, коли колесо почало диміти. А коли почали накачувати, то колесо просто лопнуло. Ми простояли на трасі 2 години. І ніхто не запропонував нам маршрутку на заміну”, – розповіла дівчина.

26 серпня, у Києві на з’їзді з Московського мосту в напрямку “Петрівки” у маршрутки №242 відвалилися задні колеса. 11 липня, на Борщагівці в Києві у маршрутки відлетіло колесо.

Раніше повідомлялося, що в Києві курсують небезпечні маршрутки через корупційні схеми.

“Маршрутні таксі ходять згідно з отриманим маршрутом. Він розігрується на конкурсі, де набираються бали за кваліфікацією. Тобто за показниками комфортності. Що вищі показники комфортності, то більше балів можна набрати і то вища вірогідність отримання цього маршруту. На жаль, не завжди такі конкурси прозорі. Тому в Києві через корупційні схеми курсують небезпечні маршрутки. Адже конкурс виграють не в кого краща якість послуг, що надаються, а суб’єкти господарської діяльності, які дали більший хабар”, – заявив експерт із транспортних питань Віктор Медвідь.


Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

ukUkrainian