У нових тарифах на проїзд у Києві не враховано доходи від реклами – експерт

У структуру тарифу “Київпастрансу” на проїзд у громадському транспорті не враховано грошові надходження за розміщення реклами.

Про це розповів директор консалтингової компанії “Інвест-експерт” Віктор Медвідь у коментарі кореспонденту ГолосUA.

За його словами, вартість проїзду можна було б зменшити, погасивши деякі витрати не за рахунок пасажирів, а за рахунок доходів від розміщення реклами в транспорті.

“Місяць тому, наприклад, відкрили структуру тарифу метро. Там зазначено: надходження з реклами – 0. Виходить, що частина грошових коштів, які могли йти на погашення собівартості проїзду, не враховуються взагалі”, – зазначив експерт.

Крім того, тільки в метро за допомогою турнікетів ведеться точний підрахунок кількості пасажирів, чого немає в інших видах громадського транспорту. Тож дізнатися, скільки насправді заробляє “Київпастарнс” – проблемне завдання. Можливо, підкреслив експерт, підприємство потребує підвищення тарифу на проїзд менше, ніж стверджує його керівництво.

“Донині немає чіткого контролю над кількістю тих пасажирів, які перевозяться. Це робиться старим методом якихось незрозумілих перевірок. Обліку нормального немає. Усі бачать у транспорті, як продаються ці квитки, як вони компостуються тощо. Тому ми не можемо говорити про об’єктивність формування тарифу”, – сказав В.Медведь.

Раніше стало відомо, що “Київпастранс” планує нове підвищення тарифів на проїзд у столичному громадському транспорті. Економічно обґрунтована вартість проїзду в трамваї і тролейбусі становить 3,6 гривні, вважають у “Київпастрансі”, в автобусі – 4,22 гривні, а електричці – 5,51 гривні.


Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес электронной почты не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

ru_RURussian