Бюджет будівництва та ремонту українських доріг складається з корупційної складової, прямого розкрадання та неефективного використання коштів.
Таку думку висловив експерт з транспортних питань Віктор Медвідь на прес-конференції в інформагентстві ГолосUA.
За його словами, корупційна складова будівництва та ремонту доріг в Україні займає, в середньому, близько 30-40%. Ще 30% коштів, що виділяються на латання і будівництво дорожнього покриття, “розтягуються” безпосередньо безпосередніми виконавцями всіх рівнів.
“Коли у нас будується дорога, хтось собі одночасно будує дачу (за рахунок виділених на дороги коштів – ред.)”, – підкреслив В. Медведь.
Крім того, на думку аналітика, важливим чинником поганої якості доріг в Україні стає неефективність витрачання тих коштів, які йдуть безпосередньо на ремонт і будівництво.
Так, наприклад, за його словами, поки тендер на будівництво траси пройде всі процедури і держчиновники “Укравтодору” поділять усі відкати, реалізація проєкту може розпочатися наприкінці осені, коли асфальт кладуть уже зі снігом і льодом.
Також експерт нагадав, що зазвичай у державних тендерах виграють іноземні компанії, які задешево наймають підрядників в Україні, а величезні кошти виводять із країни. Таким чином, українські робітники працюють за “копійки”, а якість українських доріг весь час падає.
Нагадаємо, цього року уряд має намір виділити додатково 15 млрд грн на ремонт і будівництво доріг в Україні.
Добавить комментарий