Ухвалений Верховною Радою закон про будівництво платних доріг – це чергова корупційна схема, на якій зароблять українські чиновники.
Об этом в комментарии ГолосUA сообщил эксперт по вопросам транспорта Виктор Медвидь.
“Ухвалений Верховною Радою закон про будівництво платних доріг – це чергова схема відмивання грошових коштів, на якій зароблять українські чиновники. Приватні дороги мають бути альтернативою державним, але для цього необхідно насамперед відремонтувати наявне дорожнє полотно. Інакше виходить, що українців змусять їздити тільки приватними, і платити гроші. Місцеві органи влади навмисне саботуватимуть процеси ремонту державних доріг”,- сказав В. Медведь.
Експерт не виключив, що влада спеціально завищуватиме вартість будівництва приватних доріг і при цьому ще й отримуватиме податкові пільги.
“Вартість проїзду залежатиме від кілометражу і типу транспорту. Наприклад, у Польщі проїхати через певну ділянку дороги коштуватиме 20 євро. Якщо альтернативи не буде, то українці будуть змушені їздити платними дорогами”, – резюмував В. Медведь.
Нагадаємо, 27 лютого Верховна Рада оновила українське законодавство, щоб залучити приватних інвесторів до будівництва концесійних доріг. Вони будуть новими, першої категорії, у напрямках із великим трафіком і платними.
З’являться платні дороги точно не раніше 2019 року, і про велику кількість маршрутів поки що не йдеться. По-перше, навіть у багатих країнах Європи протяжність платних доріг обчислюється відсотками, а дорожня мережа там довша, ніж в Україні. По-друге, дві пріоритетні ділянки визначили давно – спочатку орієнтувалися на напрямок Львів – Краковець (зараз, щоправда, маршрут буде іншим – від Львова до кордону з Польщею) і Київ – Біла Церква.
Добавить комментарий