Мости, як і дороги, не повинні перебувати в аварійному стані. Ця проблема пояснюється належним фінансуванням галузі.
Про це під час програми “Право на Голос” в інформаційному агентстві Голос UA розповів директор консалтингової компанії William Invest Expert Віктор Медвідь.
“Більша частина мостів в Україні була побудована до 1980 року, відповідно, вони потребують більш пильної уваги. Треба враховувати, що їхнє обслуговування було на неналежному рівні через брак коштів”, – повідомив експерт, додавши, що планові огляди та планово-попереджувальні ремонти мостів – це все питання фінансування.
“Недостатність фінансування впливає на обсяг роботи. А другий фактор – це ефективність використання виділених грошових коштів. Також є фактор корупційної складової, яка завжди йде поруч із неефективним розподілом бюджету”, – зазначив експерт.
Експерт також нагадав, що дорожня мережа України становить 170 тисяч кілометрів, з яких 97% потребують ремонту.
“Аварійний стан не означає, що дорогами не можна користуватися, це означає, що вони потребують проведення капітального ремонту”, – пояснив спікер.