Ситуація на київських дорогах виникає насамперед через те, що муніципалітет практично не регулює чинну інфраструктуру.
Про це в коментарі ГолосUA повідомив директор Консалтингової компанії William Invest Expert Віктор Медвідь.
“Адже зараз багато людей користуються навігаторами тощо, мало, хто вже користується картами. Але в нас склалася така ситуація, що муніципалітет якраз за мапами й управляє містом, тобто за технологіями сорокарічної давності. Тому немає і реверсного руху, немає інших методів оперативного управління двома мільйонами транспортних засобів у столиці”, – розповів експерт.
За його словами, тому це все і призводить до транспортного колапсу на вулицях Києва.
“Крім того, столична влада має стратегічно неправильну політику, тобто не впроваджуються ні перехоплювальні паркування, не реалізуються інші інфраструктурні об’єкти, які мали б бути реалізовані. Тому вся проблема полягає в управлінні містом і некомпетентності київської влади. Найближчим часом сподіватися на покращення ситуації не варто, бо влада робить усе, щоб її навпаки погіршити. Наприклад, постійно зростає кількість торгово-розважальних центрів на транспортних вузлах і артеріях. Варто згадати той же DreamTown, який зменшив пропускну спроможність зі швидкості замість 50-60 кілометрів до 10-15, OceanPlaza також знизила пропускну спроможність і так далі. Тобто, всі ці ТРЦ не повинні були будуватися в таких місцях, і ми можемо бачити, що транспортна ситуація постійно погіршується. Тому в перспективі все буде тільки гірше”, – підсумував В. Медведь.
Як повідомлялося, до 24 червня Борщагівка стояла у заторах. Це сталося через те, що 22 червня шляхопровід на перетині проспектів Комарова та Леся Курбаса із залізничною станцією “Київ-Волинський-Святошин” закрили на ремонт.
Залишити відповідь