Inter Road builders are repairing the Kyiv-Odesa highway


Дорога до моря на капремонті. 70 кілометрів траси “Київ-Одеса” поблизу столиці дорожники практично прокладають заново. Кажуть – до 2015 року цю ділянку буде не впізнати. Рахунок витраченим на ремонт грошам йде на мільярди, але чи довго прослужить поки що свіжий асфальт. Чим хвалилися чиновники, а що розповідали неохоче, знає Людмила Горбач.

Стенди, чиновники та придорожній пил. Ремонтують трасу Київ-Одеса. За пластмасовими відбійниками з гуркотом проносяться машини. Доводиться вслухатися, як дорожники хваляться мегабудівлею.

Володимир Саранча, головний інженер служби автомобільних доріг України в Київській області:

– Вартість робіт кошторисна для ремонту 71-го кілометра 2 мільярди 660 мільйонів гривень.

На все про все півтора року. Траса без проблем має прослужити не менше 10 років. Таку гарантію дає підрядник. Тільки у замовників впевненості, схоже, замало.

Олександр Харченко, заступник голови агентства автомобільних доріг України:

– Я майже впевнений!

Цю саму дорогу ось так із розмахом ремонтували у 2003 і 2007. Дорожники виправдовуються – з кожним роком машин дедалі більше, полотно не витримує. Справа не в кількості автомобілів, а в совісті ремонтників, кажуть експерти.

Віктор Медвідь, директор консалтингової компанії:

– Ця дорога мала прослужити до 2025 року приблизно, так. Але, як ми бачимо, вона 2010 року, не прослуживши й п’яти років у нормальному стані, стала непридатною.

А ще Віктор Медвідь вважає – занадто дорога дорога дорога виходить. Судячи з вартості, це зовсім не ремонт, а прокладання полотна з нуля.

Віктор Медвідь, директор консалтингової компанії:

– Ціна дороги фактично вчетверо дорожча, тобто, вона має бути ну якоюсь наддорогою. Тобто, можна за ці гроші в принципі дві дороги побудувати.

А буде ще дорожче. Адже будують у кредит. Тільки от під який відсоток у банкірів гроші взяті – дорожники згадати не можуть.

Олександр Харченко, заступник голови агентства автомобільних доріг України:

– Чіткі відсотки за кредитною ставкою я зараз вам не зможу сказати. Відносно зможу сказати. Відсоток. Володимир Михайлович? Не скажу!

Робітники беруть в оборот чергову ділянку “Київ-Одеси” – виставляють пластмасові відбійники і йдуть обідати. Водії бурчать, зрідка сигналять і буквально проштовхуються на зустрічну смугу.

Іван Тончев, начальник дільниці товариства “Ростдорстрой”:

– Ми намагаємося, не намагаємося, а працюємо ночами. Для того, щоб трошки людям дати можливість виїжджати і заїжджати в місто Київ нормально.

Напередодні дня Незалежності дорожники обіцяють взагалі на роботу не виходити. Прикинули – охочих помчати на південь на три дні вихідних буде не мало.


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

en_USEnglish